Τα 30 χρόνια από τη δημιουργία της easy brand γιορτάζειο Σερ Στέλιος Χατζηιωάννου με ένα βίντεοΤα 30 χρόνια από τη δημιουργία της easy brand γιορτάζει

Ο Σερ Στέλιος Χατζηιωάννου, Δημιουργός και Ιδιοκτήτης της easy family of brands, η οποία ξεκίνησε τη δραστηριότητα της το 1994, γιορτάζει τη συμπλήρωση 30 χρόνων, δίνοντας στη δημοσιότητα ένα βίντεο 4 λεπτών, που αφηγείται την ιστορία της μεγάλης οικογένειας των easy brands και μπορείτε να παρακολουθήσετε στο www.easyHistory.info.

Το βίντεο μας μεταφέρει πίσω στο 1994, όταν ο Στέλιος Χατζηιωάννου, στην ηλικία των 27 ετών, πραγματοποίησε ένα επαγγελματικό ταξίδι στα γραφεία της εταιρείας Boeing στις Ηνωμένες Πολιτείες, με μια αεροπορική εταιρεία χαμηλού κόστους, διαμένοντας μάλιστα για πρώτη φορά σε ένα οικονομικό ξενοδοχείο. Αυτό το ταξίδι αποτέλεσε την αφορμή, ώστε να γεννηθεί η ιδέα επέκτασης της επωνυμίας. Δηλαδή, το ίδιο σήμα, να μπορεί να χρησιμοποιηθεί και στις δύο επιχειρήσεις: αεροπορική εταιρεία easyJet.com και αλυσίδα ξενοδοχείων easyHotel.com!

Λίγους μήνες αργότερα, ο Σερ Στέλιος επέλεξε το “easy” ως το βασικό ακρωνύμιο, το οποίο θα αποτελούσε το σήμα κατατεθέν των εταιρειών του. Αξίζει να αναφερθεί, ότι μέχρι τότε η easyJet.com θα λεγόταν stelAir, από τη συντομογραφία του δικού του ονόματος Stel και της ναυτιλιακής του εταιρείας που λεγόταν stelMar.

Τριάντα χρόνια μετά, η easyJet.com παραμένει το πιο γνωστό brand, κάτι που επιβεβαιώνεται και από τους αριθμούς, αφού η εταιρεία, από την έναρξη της λειτουργίας της, έχει μεταφέρει περισσότερους από 1,1 δισεκατομμύρια επιβάτες. Παράλληλα, η οικογένεια της easy περιλαμβάνει 100 και πλέον διαφορετικά sub-brands, που καλύπτουν το μεγαλύτερο μέρος των επιχειρήσεων που αφορούν κυρίως στους καταναλωτές, σε όλο σχεδόν τον κόσμο (βλ. www.easy.com). Μερικά από τα easy brands που δραστηριοποιούνται στην Κύπρο είναι: easyWoo.com, easyBoat.com, easyCinema.com.cy και easyFerry.com.

Το τετράλεπτο βίντεο παρουσιάζει, μεταξύ άλλων, το κοινωφελές έργο του Φιλανθρωπικού Ιδρύματος Stelios Foundation  (https://steliosfoundation.com.cy/), το οποίο μέχρι σήμερα έχει λάβει δωρεές ύψους 84 εκατομμυρίων ευρώ από τον Σερ Στέλιο και την easyGroup, Αυτό καταδεικνύει ότι το μεγαλύτερο μέρος των κερδών  της easyGroup, διατίθεται κάθε χρόνο για φιλανθρωπικούς σκοπούς.

Ο Σερ Στέλιος αναφέρει χαρακτηριστικά: «Θεωρώ τον εαυτό μου ιδιαίτερα τυχερό, γιατί έχω τη δυνατότητα, το σταθερό εισόδημα από την οικογένεια των easy brands , να μπορώ να το προσφέρω σε φιλανθρωπικούς σκοπούς. Δεσμεύομαι και ευελπιστώ σε ακόμα 30 χρόνια επιτυχούς λειτουργίας της easy family, και ακόμα μεγαλύτερο κοινωφελές έργο, από το Stelios Foundation».

Σχετικά με την easyGroupLtd και το Φιλανθρωπικό Ίδρυμα SteliosFoundation

Η easyGroup Ltd είναι ο δημιουργός και ο ιδιοκτήτης της οικογένειας easy brands (Βλ. www.easy.com, www.easyHistory.info)

Ο Σερ Στέλιος και η easyGroup έχουν παραχωρήσει δωρεές πέραν των 84.000.000 ευρώ στο βρετανικό φιλανθρωπικό ίδρυμα «Stelios Foundation» από το 2010:

• Φαγητό από καρδιάς: 35.000.000 σνακ, αξίας 35.000.000 ευρώ, δόθηκαν δωρεάν σε συνανθρώπους μας που έχουν ανάγκη, στην Ελλάδα και στην Κύπρο, από το 2013.

• 8.800.000 ευρώ δόθηκαν ως χορηγία για 300 υποτροφίες στο London School of Economics, το City University και άλλα ακαδημαϊκά ιδρύματα.

• 7.200.000 ευρώ δόθηκαν ως χρηματικά βραβεία για επιχειρήσεις, συμβάλλοντας σημαντικά στη δημιουργία θέσεων εργασίας.

• 2.500.000 ευρώ διατέθηκαν για περιβαλλοντικά έργα μέσω του οργανισμού WWF και του Ιδρύματος Πρίγκιπας Αλβέρτος II.

Μέσα από μια ορθή και συνετή διαχείριση 30 χρόνων η οικογένεια της easy κατάφερε να αναπτυχθεί σημαντικά και να μετατραπεί ένα μεγαθήριο εταιρειών.

Η easyGroup, ιδιοκτησίας του Σερ Στέλιου Χατζηιωάννου, έχει μια συνεχή και σταθερή ροή εσόδων, το μεγαλύτερο μέρος των οποίων επιστρέφει κάθε χρόνο στην κοινωνία, υπό τη μορφή δωρεών. Παράλληλα, κάθε χρόνο, ο Σερ Στέλιος δημιουργεί νέες επιχειρήσεις με το εμπορικό σήμα “easy”, σε συνεργασία με επιχειρηματίες, αυθεντία στον τομέα τους, οι οποίοι θεωρούν ότι η χρήση του συγκεκριμένου εμπορικού σήματος μπορεί να συμβάλει στην περαιτέρω ανάπτυξης της επιχείρησης τους. Στόχος παραμένει πάντοτε η προστασία της επωνυμίας, προς αποφυγή κλοπών και εκμετάλλευσης του easy-brand (https://easy.com/).